• Herb Reska
  • Gmina Resko
Projekty UE

20 paź
2022

Rada Miejska w Resku

 

RM.0002.33.2022                                                                  Resko, 19 października 2022 r.

                                                                                          

                                                                                                         

Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Resku, która odbędzie się w dniu 27 października
2022 r. o godzinie 1600 w sali nr 8 (I piętro) w budynku Szkoły Podstawowej w Resku,
ul. Wojska Polskiego 71.

Porządek obrad:

1. Sprawy organizacyjne:

a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,

b) stwierdzenie quorum,

c) informacja nt. porządku obrad.

2. Informacje Burmistrza Reska:

1) o przyznanym Odznaczeniu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej – Medalu Stulecia Odzyskanej Niepodległości dla Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Resku pani Agnieszce Kardasz;

2) o podjętych działaniach między sesjami;

3) o podmiotach wyznaczonych, obowiązanych do przyjęcia skazanych w celu wykonywania pracy;

4) na temat analizy oświadczeń majątkowych złożonych Burmistrzowi Reska za rok 2021;

5) o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Resko w roku szkolnym 2021/2022 - informacja umieszczona jest na www.bip.resko.pl w zakładce – informacje/oświata;

6) o przedłożonym sprawozdaniu z realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Resko na lata 2017-2021.

3. Informacja z wykonania budżetu Gminy Resko, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej w tym przebiegu realizacji przedsięwzięć Gminy Resko za I półrocze 2022 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Centrum Kultury.

4. Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Resku za rok 2021.

5. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:

1) zmiany budżetu Gminy Resko na rok 2022;

2) zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Resko na lata 2022 – 2035;
3) ustalenia stawek podatku od nieruchomości;
4) obniżenia średniej ceny skupu 1 q żyta służącej za podstawę do ustalenia podatku rolnego na 2023 r.;

5) ustalenia stawek podatku od środków transportowych;
6) uchylenia uchwały w sprawie wydzielenia z zasobu mieszkaniowego gminy lokalu
z przeznaczeniem na wynajem jako lokal socjalny oraz ustalenia czynszu za ten lokal;
7) uchwalenia „Programu współpracy Gminy Resko z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023”;
8) postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz ustalenia stawki opłaty za pojemniki;
9) ustalenia ryczałtowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości,
na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.
6. Informacje, komunikaty i wystąpienia.
7. Zakończenie.                                                              
                                                                                               Przewodniczący Rady Miejskie
                                                                                                              Jan Czaban