• Herb Reska
  • Gmina Resko
Projekty UE

20 mar
2019

RM.0002.4.2019 Resko, dnia 19 marca 2019 r.

Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Resku, która odbędzie się w dniu 27 marca 2019 r. o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.

Porządek obrad:

1. Sprawy organizacyjne:

a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,

b) stwierdzenie quorum,

c) informacja nt. porządku obrad.

2. Podziękowanie Państwu Joannie i Dariuszowi Duszom.

3. Informacje Burmistrza Reska na temat:

a) podjętych działaniach między sesjami,

b) wyników wyborów sołeckich na nową kadencję.

4. Przedłożenie informacji z posiedzeń przez Przewodniczących Komisji stałych Rady.

5. Informacja o sprawozdaniu z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:

1) zmiany w budżecie Gminy na 2019 r.;

2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2019 – 2032;
3) zaciągnięcia kredytu;
4) wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie nakładów inwestycyjnych poniesionych w związku z realizacją projektu pod nazwą „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków – etap II”;

5) planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2019 roku za kształcenie nauczycieli;

6) ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego;

7) stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego Gimnazjum im. Kazimierza Górskiego w Resku;
8) stwierdzenia przekształcenia trzyletniego Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Resku w czteroletnie Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Resku;

9) zmiany uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg publicznych i ustalenia ich przebiegu;
10) zmiany uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty od posiadania psów, zarządzenia poboru tej opłaty w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso;

11) zarządzenia poboru opłaty targowej w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso.

7. Informacje, komunikaty i wystąpienia.
8. Zakończenie.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

Jan Czaban

 

Jednocześnie informuję, że wspólne posiedzenie Komisji Rady Miejskiej w Resku odbędzie się 25 marca 2019 r. godz. 16 00 w sali posiedzeń nr 7, w Urzędzie Miejskim w Resku, ul. Rynek 1.